Porada #2: Sprzedawaj korzyści zamiast funkcjonalności

Dodano: Czerwiec 23, 2015

Zawsze staraj się by Twój produkt przynosił użytkownikowi konkretną korzyść. To właśnie tego potrzebują i poszukują użytkownicy – korzyści – więcej czasu, więcej pieniędzy, mniej stresu, prostsza obsługa.

Przedstawienie użytkownikom funkcjonalności również jest ważne – warto je wtedy powiązać z konkretnymi korzyściami.

Prosty przykład powiązania funkcjonalności z korzyściami:

 

Korzystając z naszej aplikacji masz do dyspozycji:

  1. trzy rodzaje predefiniowanych raportów, które pozwolą w mgnieniu oka ocenić skuteczność Twojej kampanii reklamowej,
  2. zakładkę analizy konkurencji – dzięki niej znajdziesz słabe strony konkurencji i zyskasz przewagę na rynku,
  3. chat online, który pozwoli natychmiast komunikować się z Twoimi klientami.