Zawsze staraj się by Twój produkt przynosił użytkownikowi konkretną korzyść. To właśnie tego potrzebują i poszukują użytkownicy - korzyści - więcej czasu, więcej pieniędzy, mniej stresu, prostsza obsługa. Przedstawienie użytkownikom funkcjonalności również jest ważne - warto je wtedy powiązać z konkretnymi korzyściami. Prosty przykład powiązania funkcjonalności z korzyściami:   Korzystając z naszej ...

Czytaj całość


Chociaż tytuł tej wskazówki wydaje się oczywisty (testy A/B bardzo często polegają na sprawdzaniu oczywistych rzeczy), to wielu właścicieli sklepów czy portali internetowych zapomina o fakcie, że im więcej pól w formularzu - tym większa szansa, że użytkownikowi po prostu nie będzie chciało się go wypełnić (lub nie będzie miał ochoty podawać np. wieku w formularzu zamówienia - użytkownicy szanują swoją prywatność). ...

Czytaj całość