Na co zwrócić uwagę przy optymalizacji sklepu internetowego?


Dodano: Sierpień 4, 2015

W tym artykule znajdziecie Państwo krótkie i zwięzłe informacje, na które należy zwrócić uwagę, gdy ma się własny sklep internetowy. Sklep powinien być dla użytkowników Buduj sklep z myślą o użytkownikach – to oni powinni czuć się w sklepie jak ryby w wodzie – dopiero potem pomyśl o wyszukiwarkach internetowych. Im prościej tym lepiej – […]

Więcej

optymalizacja sklepu internetowego

Testy A/B – czym są i czy warto je przeprowadzać?


Trochę teorii na temat testów A/B Jednym ze sposobów testowania serwisów internetowych jest przeprowadzanie testów A/B. Testy te polegają na równoczesnym utrzymywaniu dwóch wersji tego samego serwisu internetowego i sprawdzenia, która z tych wersji lepiej spełnia założony cel. W przypadku wykorzystania tej metody użytkownicy zazwyczaj nie wiedzą, że ich działania są testowane. Badanie takie wykonuje […]

Więcej

Testy A/B

Audyt SEO i optymalizacja – cześć I


Czym jest audyt SEO? Najogólniej mówiąc jest to raport zawierający zestawienie elementów wykorzystanych na stronie, które są korzystne z punktu widzenia SEO, jak i takich, które mogą szkodzić pozycji w Google oraz innych wyszukiwarkach. Audyt powinien też zawierać sugestie i zalecenia, których wprowadzenie powinno przyczynić się do lepszego zoptymalizowania witryny, i co za tym idzie, […]

Więcej


Darmowy czy autorski cms?


CMS, czyli system zarządzania treścią stanowi doskonałe ułatwienie pozwalające efektywnie moderować stronę internetową oraz jej zawartość. Podstawowa decyzja, jaką należy podjąć, to wybór pomiędzy powszechnie dostępnymi systemami zarządzania treścią a rozwiązaniami autorskimi. Wybór ten wbrew pozorom nie jest taki oczywisty i zależy od wielu czynników. Przede wszystkim na etapie planowania strony należy oszacować wielkość serwisu […]

Więcej


Jaką domenę wybrać?


Dodano: Grudzień 8, 2013

Wybór odpowiedniej domeny jest jednym z pierwszych wyzwań jakie napotkamy przy chęci promowania naszej strony w Internecie.  Zasadniczo e-marketing posiada wiele podobieństw z „tradycyjnymi” formami reklamy. Różnica polega głównie na medium jakiego to dotyczy.  Nazwa domeny jest to pierwsza rzecz, która powinna zwrócić uwagę odbiorcy. Dlatego też wybór odpowiedniej domeny stanowi podstawowy element budowania marki […]

Więcej